Garantie en klachten

Garantie

Wij doen vanzelfsprekend, onze uiterste best om de producten in topconditie bij u aan te leveren. Mocht een product u niet in goede staat bereiken dan kunt u contact opnemen met onze klantenservice. U kunt dan aanspraak maken op garantie. Wettelijk gezien bent u verplicht om binnen twee maanden na constatering van het gebrek melding bij ons hierover te maken. Indien het gebrek binnen de garantie valt, dan zullen wij kosteloos zorgdragen voor vervanging.

Klachten

We raden je aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@pronatura.nl. Hebt u een klacht over één van onze producten dan kunt u een email sturen naar info@pronatura.nl. Vermeld u daarin uw persoonsgegevens, datum bestelling en uw bestelnummer en de aard van uw klacht. U kunt binnen 2 werkdagen een reactie van ons verwachten. Uiteraard zullen wij ons best doen om uw klacht naar tevredenheid op te lossen.

Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om je geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur (https://www.webwinkelkeur.nl/consument/geschil/). Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr (http://ec.europa.eu/odr). Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is, dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.